Vill du ha hjälp att be?

Händer knutna i bön, ligger ovanpå en öppen bibel.

Ibland kan omständigheter eller situationer i livet kännas övermäktiga och svåra. Ibland inträffar något att vara tacksam för. Vi hjälper dig gärna att be för det som ligger på ditt hjärta.

Fyll i formuläret här nedanför så ser vi som församling till att ta med det i bön. Kom ihåg att det är frivilligt att fylla i ditt namn. Det behöver bara fyllas i om du vill att det ska nämnas i samband med att ditt böneämne blir uppläst.

Ditt böneämna har skickats in.
Ett problem uppstod när ditt böneämne skulle skickas in. Var vänlig försök igen om ett tag.

Gällande behandling av information som skickas in så hanteras det bara av utvalda medlemmar i församlingen. Ett böneämne sparas bara så länge som det behövs för att informationen ska behandlas enligt tidigare beskrivning.